آذربرودت تبریز

درباره ما

مجموعه ما از مهر ماه سال ۷۴ جهت تعمیرات لوازم خانگی توسط آقای علی محمدی تاسیس و به ارائه سرویس به هم شهریان تبریزی شروع کرد و طی این سال ها با اخذ نمایندگی از کارخانجات و شرکت های معتبر همکاری نمود همچون شرکت گلدیران , کنوود , میدیا , امرسان , توشیبا و …اما بعد از مدتی همراه با خدمات , تامین قطعات یدکی را در برنامه خود قرار داده و ادامه میدهد. در شرایط کنونی لازم دانستیم جهت سهولت مشتریان , فروشگاه لوازم خانگی نیز افتتاح گردد لذا اقدام به تاسیس فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین نمودیم که همه در سایت آذربرودت قابل رویت میباشد. امیدواریم به یاری هموطنان عزیزمان بتوانیم گام های استوار و محکمی را در این سه حوضه برداریم.
Words about us

Our Team

Convallis ullamcorper aliquet ultrices orci cum vestibulum lobortis erat

Jane Cooper

President of Sales

Jacob Jones

Sales Analyst

Kristin Watson

Market Development

Darlene Robertson

Sales Analyst
Buyers trust us

Our Strategy Is To Provide Our Customers With Quality Products

If the copy becomes distracting in the design then you are doing something wrong or they are discussing copy changes. It might be a bit annoying but you could tell them that that discussion would be best suited. You begin with a text, you sculpt information, you chisel away what’s not needed, you come.

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons the folks in the meeting can’t quite tell right now, but they’re unhappy, somehow. A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though.