لوگو آذربرودت
آذربرودت تبریز

درباره ما

آذربرودت از سال ۱۳۷۴، با همت آقای علی محمدی و با هدف ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی به شهروندان عزیز تبریز، فعالیت خود را آغاز کرد. از همان ابتدا، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در اولویت ما بوده و به مرور زمان با گسترش فعالیت‌هایمان، توانستیم نمایندگی برندهای معتبر و معروفی همچون گلدیران، کنوود،میدیا، امرسان و توشیبا را دریافت کنیم.

خدماتی که ارائه می‌دهیم

در کنار تعمیرات تخصصی لوازم خانگی، به دلیل نیاز مشتریان، آذربرودت به حوزه تأمین قطعات یدکی نیز ورود کرد. ما معتقدیم که ارائه قطعات اصلی و با کیفیت بالا یکی از عوامل مهم در رضایت مشتریان است. با ارائه این خدمات، مشتریان می‌توانند با اطمینان از اصالت و کیفیت قطعات، از لوازم خانگی خود نهایت بهره را ببرند.

فروشگاه ما

 برای اینکه خدمات ما جامع‌تر شود و مشتریان به راحتی به محصولات باکیفیت دسترسی داشته باشند، تصمیم گرفتیم فروشگاهی راه‌اندازی کنیم که هم به صورت حضوری و هم آنلاین فعال باشد. در فروشگاه آذربرودت، محصولات متنوعی از لوازم خانگی برندهای معتبر، از جمله امرسان، در دسترس شماست. ما تلاش کرده‌ایم که این فرآیند خرید را به ساده‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن برای شما فراهم کنیم تا تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید آنلاین داشته باشید.

هدف ما

از ابتدای شروع فعالیت‌مان در سال ۱۳۷۴ تا به امروز، هدف اصلی ما این بوده که بتوانیم خدماتی مطمئن، سریع و باکیفیت را به شما ارائه دهیم. اکنون که در سه حوزه فروش لوازم خانگی، تأمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش فعال هستیم، امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهیم و به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شویم.

ما همواره به آینده‌ای روشن نگاه می‌کنیم و در تلاشیم که با ارتقاء سطح خدمات خود، رضایت کامل شما را به دست آوریم. با اعتماد شما، مطمئن هستیم که می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

Words about us

Our Team

Convallis ullamcorper aliquet ultrices orci cum vestibulum lobortis erat

Jane Cooper

President of Sales

Jacob Jones

Sales Analyst

Kristin Watson

Market Development

Darlene Robertson

Sales Analyst
Buyers trust us

Our Strategy Is To Provide Our Customers With Quality Products

If the copy becomes distracting in the design then you are doing something wrong or they are discussing copy changes. It might be a bit annoying but you could tell them that that discussion would be best suited. You begin with a text, you sculpt information, you chisel away what’s not needed, you come.

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons the folks in the meeting can’t quite tell right now, but they’re unhappy, somehow. A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though.