شرکت لوازم خانگی ایستکول

شروع فعالیت شرکت ایستکول

شروع فعالیت شرکت لوازم خانگی ایستکول به سال ۱۳۵۶ در شهر قم بر می گردد. در اولین روز های فعالیت ، این شرکت مشغول به تولید یخچال های صنعتی شد.در منطقه شمال غرب کشور نمایندگی ایستکول در تبریز حاضر به ارائه مشاوره ، فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

اماپس از دهه ۷۰ به حوزه تولید لوازم خانگی کوچک اعم از یخچال و فریزر وارد شد تا قدمی مثبت در راستای پیشرفت شرکت برداشته شود.

موفقیت ایستکول

در سال ۱۳۸۷ پس از تلاش های گوناگون موفق به تولید اولین آبسردکن دو منظوره در ایران شد تا بتواند جایگاه خود را در بازار ایران تسبیت کند.

خدمات پس از فروش ایستکول

در بخش خدمات نیز شرکت لوازم خانگی ایستکول با بیش از ۳۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش آماده به ارائه هر نوع مشاوره فنی می باشند.

ایستکول | نمایندگی ایستکول در تبریز | آذربرودت

نمایندگی ایستکول در تبریز

مطمئنا در با وجود انواع لوازم خانگی مانند یخچال ، فریزر ، لباسشویی و غیره در خانه ما ، امکان خرابی آن محصول نیز وجود دارد . شرکت آذربرودت تبریز به عنوان نمایندگی ایستکول در تبریز توانسته است به عموم مردم تبریز خدمات رسانی کند.

با توجه به توسعه شرکت ما در این امر به عنوان نمایندگی ایستکول در تبریز توانستیم به خدمات رسانی به شهر های حومه مانند سهند ، آذرشهر ، باسمنج ، جلفا ، هادیشهر ، مرند و چندین شهر دیگر نیز دست یابیم.

جهت مراجعه تکنسین میتوانید از قسمت اطلاعات نمایندگی یا ارتباط با ما ، با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمایید.
سوالات مشتریان

همیشه و همیشه مشتریان ما سوالاتی را در ذهن خود در مورد خدمات نمایندگی ایستکول در تبریز و محصولات شرکت امرسان دارند که در اینجا به آن سوالات پاسخ میدهیم .

سوالات فنی

چرا یخچال خنک نمیکند ؟

دستگاه های برودتی به علت قطعی برق ، نشتی گاز و یا عدم کارکرد کمپرسور ، ترموستات یا برد عمل سرمایش و خنک سازی را انجام نمی دهند.

در چنین مواردی ، بعد از اطمینان حاصل کردن از برق شهری در دستگاه ، با آذربرودت تماس حاصل فرمایید.

چرا فریزر از انجماد کافی برخوردار نیست ؟

عواملی همچون باز ماندن در و یا اضافه کردن مواد غذایی تازه می تواند عامل انجماد کم باشد.

از دیگر عوامل انجماد ضعیف می توان از عدم کارکرد کمپرسور ، نشتی گاز ، ایرادر در سیستم اتوماتیک اشاره کرد .

در صورت وقوع چنین موردی با نمایندگی الجی در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت راهنمایی های لازم انجام شود 

چرا دستگاه برفک می زند ؟

از عوامل رایج برفک می توان به بازماندن درب و نفوذ هوای گرم محیط به داخل دستگاه ، زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه و یا قرار دادن مواد غذایی گرم اشاره نمود.

خرابی اتوماتیک و یا رگلاژ نبودن درب و لاستیک را نیز می توان از عوامل برفک نامید. در صورت به وجود آمدن این مشکل کافیست با نمایندگی ایستکول در تبریز تماس حاصل فرمایید.

چرا کمپرسور بیش از حد داغ می شود ؟

باید اشاره کرد که هر موتوری که به صورت الکترونیکی یا مکانیکی کار می کند از خود گرما تولید می کند که شامل کمپرسور های دستگاه های برودتی نیز می شود.

در صورت عدم اتوماتیک ، کمپرسور بسیار داغ می کند که در صورت بروز این مشکل با آذربرودت تماس بگیرید.

چرا دستگاه صدای بیش از حد دارد ؟

بیشتر دستگاه های برودتی صدای کمی دارند و از استاندارد های مشخصی پیروی می کنند. اگر دستگاهی دارای صدای زیاد از کمپرسور ، موتور فن یا گردش گاز مبرد باشد مشخصا دستگاه ایراد دارد . باید سریعا با نمایندگی ایستکول در تبریز تماس حاصل نمایید.

سوالات فنی

چرا یخچال یا فریزر روشن نمی شود ؟

یکی از عوامل روشن نشدن دستگاه قطعی برق شهر با خرابی و عمل نکردن محافظ برق می باشد. علت دیگر می تواند خرابی سیستم اتوماتیک باشد که در این صورت باید با نمایندگی ایستکول در تبریز تماس حاصل فرمایید.

چرا یخچال یا فریزر اتوماتیک نمی کند ؟

عدم اتوماتیک نکردن دستگاه می تواند به علت کم بودن سرمای داخل دستگاه باشد که عوامل زیادی موثر هستند.

مانند باز ماندن درب ، انباشتن مواد غذایی ، زیاد باز و بسته شدن درب و جایگذاری دستگاه در فضای بسیار گرم.

از عوامل فنی نیز می توان به نشتی گاز ، خرابی سیستم اتومات و عملکرد ضعیف کمپرسور اشاره کرد.

در صورت بروز هر یک از عوامل با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

سرویس و نگهداری محصولات ایستکول چگونه است ؟


پیشنهاد نمایندگی ایستکول در تبریز جهت سرویس و نگهداری در دستگاه های مکانیکی هر سه ماه یک بار و برای دستگاه های بدون برفک سالی یک بار می باشد.

توصیه می شود از محلول آب ولرم ، سرکه سفید و جوش شیرین استفاده نمایید.

چه مقدار وسایل در یخچال یا فریزر می توان گذاشت ؟

پیشنهاد نمایندگی ایستکول در تبریز در این مورد قرار دادن مواد غذایی به طوری که هوای سرد مابین مواد قابلیت گردش را داشته باشد.

تفاوت دستگاه های مکانیکی و الکترونیکی در چیست و کارکردشان چگونه است ؟
در دستگاه های ترموستاتیک فاصله دمایی اتومات (خاموش و روشن شدن) و مصرف برق بیشتر از سیستم های الکترونیکی می باشد.

لذا در شرایط کنونی جامعه کم مصرف بودن دستگاه یکی از ملاک های مهم می باشد.

سوالات عمومی

نحوه ارتباط با نمایندگی ایستکول در تبریز چگونه است ؟

مشتریان عزیز می توانند از طریق قسمت " ارتباط با ما یا اطلاعات نمایندگی " با ما در ارتباط باشند .

ساعات کاری شرکت ما به چه صورت میباشد؟
  • روز شنبه تا چهارشنبه : ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر - ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۰ شب
  • روز پنجشنبه : ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر
نحوه مراجعه تکنسین چگونه است ؟
تمامی تکنسین های آذربرودت تبریز دارای تجهیزات کامل و وسلیه نقلیه می باشند.
سیستم اطلاع رسانی به مشتری برای هماهنگی به چه صورتی است ؟
قبل از مراجعه ، تکنسین های آذربرودت از طریق تماس تلفنی ، هماهنگی های لازم را با مشتریان عزیز انجام خواهند . سپس در زمان مشخص شده در خدمت شما خواهند بود.
در صورت نیاز قطعه و لوازم جانبی برای تعمیر محصول چه باید کرد ؟

در صورت نیاز قطعه و لوازم جانبی نمایندگی ایستکول در تبریز به صورت کامل قطعات مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

چگونه از کیفیت قطعات مصرفی برای تعمیرات اطمینان حاصل کنیم ؟

نمایندگی ایستکول در تبریز برای دستگاه هایی که شامل گارانتی می شوند ، قطعات یدکی شرکتی استفاده می کند . در غیر این صورت با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار را به صورت تضمینی استفاده می شود.

سوالات عمومی

آذربرودت جهت اطمینان مشتری چه اقداماتی را در نظر دارد ؟

تکنسین شرکت آذربرودت جهت اطمینان مشتری ، برای انجام هر سرویس ، فاکتور تعمیر به مشتری تحویل خواهد داد.

نحوه محاسبه هزینه ها به چه صورتی می باشد ؟

تمام هزینه های تعمیرات در نمایندگی کنوود در تبریز بر حسب تعرفه های شرکتی و تعرفه های مصوب اتحادیه محاسبه می شود.

گارانتی کار انجام شده در آذربرودت وجود دارد ؟

تحویل فاکتور به مشتری به معنی گارانتی تعمیر به مدت یک ماه می باشد.

پشتیبانی تعمیرات محصول چگونه است ؟

در صورت بروز هر گونه مورد دوباره ، نمایندگی کنوود در تبریز در هر شرایط پشتیبانی محصول را بر عهده می گیرد.

آذربرودت جهت خرید دستگاه چه کمکی می تواند انجام دهد ؟

شرکت ما در ساعات کاری حاضر به ارائه مشاوره به مشتریان عزیز می باشد.

اطلاعات نمایندگی

آدرس : تبریز – خیابان بهار شرقی نرسیده به مسجد باد کوبه ای – موسسه آذربرودت – پلاک ۳۲

شماره تماس : ۵۲ – ۰۴۱۳۲۸۴۲۳۵۰

ایمیل : Admin@azarborodat.ir

ساعات کاری آذربرودت :

روز شنبه تا چهارشنبه : ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر – ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۰ شب

روز پنجشنبه : ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر